dimarts, 29 d’abril del 2014

ELS MIL I UN SECRETS (Mar, 3r A)



ELS MIL I UN SECRETS

Hola sóc l’Olga, tinc nou anys i visc a un poble a prop de Barcelona que es diu Sarrera. Allà sóc molt feliç. Visc amb dos gossos que es diuen Caramel i Lec.
-         Olga! Posa’t les sabates.
-         Si, ja vaig!
Aquesta és la meva mare. Quina mandra em fa anar a comprar el pa.
-         Ja m’he posat les sabates mare! Vaig a comprar!
Ostres! Uala! Hu ha un forat al terra que porta a la fleca de pa! Vaig entrar-hi i... ala! Ja estic a la fleca!
-         Quantes vols, una o dues barres?
-         En vull dues, si us plau.
L’Olga va tornar a sortir pel forat que va veure i va pensar: Si ara puc anar de la fleca a casa i de casa a la fleca també ho podré fer amb qualsevol altre lloc! Vull anar al parc del Tibidabo i també a París i Anglaterra! Puc anar on vulgui!
Però a l’Olga se li va fer tar i va arribar a casa a les nou de la nit. Quan se’n va anar a dormir va pensar: demà aniré a la lluna!
L’endemà l’Olga, abans d’anar a la lluna li va donar de menjar al Caramel i al Lec i després va obrir mil forats; al zoo, a la sabateria, al parc, al bosc... i després va obrir un forat a la lluna i va convidar a la seva millor amiga, la Joana. L’Olga i la Joana van pensar que haurien de convidar a més gent.
-         Joana, convidem el Carmel i el Lec?
-         Sí! I als nostres pares i mares!
Quan estaven tots preparats van entrar pel forat i molta gent es va sorprendre. El Lec, fins i tot, gairebé mossega el Carmel!
Un cop dins es van quedar a viure a la lluna perquè els va agradar molt! Molta gent va anar-hi a viure i com els agradava tant van decidir que cada dia seria carnaval!
Així que si un dia vas a la lluna i trobes algun bitxo raro, pensa que poden ser l’Olga i la Joana disfressades!


Sol

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada